RoGooglers

19 aprilie 2007

Un Googler se (auto)intitulează angajaţii Google. Pentru a ştii mai bine ce se întâmplă în interiorul acestei corporaţii, m-am gândit că n-ar fi rău să ne facem o idee despre românii care lucrează la Google. Aşa că am început o listă (vezi coloana din dreapta), însă recensământul va continua permanent. Aş vrea să ştiu care dintre ei îşi mai aduc aminte de unde au plecat, iar în listă vor fi trecuţi cei care se consideră români, indiferent de paşaport sau de nume.

Sunt interesat în principal de blogurile lor, de siteuri personale sau care descriu câte ceva din activitatea lor, noutăţi legate de Google. Lista conţine puţine nume deocamdată (trebuie să fie zeci, dacă nu chiar sute). Aştept propuneri.

Postat de alu  

1 comments:

Ma numesc Golea Stefan Florin Leonard, am o varsta de 16 ani, sunt din orasul busteni jud PH, strada independentei nr 24.
Ma gandesc cu groaza ca luni incepem scoala, eu sunt in casa a9a, si parintii mei nu au posibilitatea de a-mi cumpara rechizite scolare, imbracaminte, incaltaminte, si toate cele necesare pentru un copil care intra acum in clasa a9a la liceu. Lucreaza doar mama la matura pe strada pentru 500 de lei, iar din banii acestia, mama trebuie sa plateasca datoriile la magazine care ne mai dau de mancare pe datorie, si la oamenii care ne mai dau bani imprumut. Iar noi numai ramanem cu nimic, nici macar o paine sa mancam. Tata nu lucreaza, pentru ca a avut un accident la munca, a fost operat la picior de doua ori, are doua tije in picior, a fost dat in somaj, iar acum numai are nici somaj. A fost sa se angajeze la o firma de salubritate, dar a spus ca nu mai are locuri. Iar pe oriunde s-a dus, a avut usile inchise. De aceea, va rog din tot sufletul meu, daca vreti, si daca puteti sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti, pentru ca nu avem absolut nimic, si ma gandesc cu groaza ca incep liceul, si nu avem absolut nimic. Nici costum pentru liceu nu am, nici incaltaminte, nu avem absolut nimic. Daca vreti si daca puteti sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti. Va trimit acest mesaj dupa calculatorul unui vecin care ne mai ajuta si el din cand in cand cu ce poate. Daca vreti sa ma ajutati, va las numarul meu de telefon. Va multumesc! 0731806200 . Str. independentei nr 24, orasul Busteni Poiana Tapului, jud PH. Va rog din tot sufletul sa ma ajutati. Daca dumneavoastra credeti ca nu este important acest mesaj, aruncati-l. Va multumesc!

Anonim spunea...
18 septembrie 2011 la 21:18:00 EEST  

Trimiteți un comentariu