Synergy ne traduce Google

16 aprilie 2007

În urmă cu aproape o lună a fost anunţată agenţia de PR care va reprezenta interesele Google în România. Aceasta este Synergy Communications, a fost aleasă dintr-un total de 10 agenţii, dar care în timpul selecţiei avea un statut de underdog, după cum chiar Sandra Pralong, Chairwoman/Founder dezvăluie:

“Prima oară când am fost pe post de "buturuga mică" a fost când am câştigat contul Erste”, afirmă şefa Synergy.

Pralong susţine că “Evaluarea a durat destul de mult, a fost o invitaţie iniţială la care toate agenţiile solicitate (10) trebuiau să răspundă în scris cu o strategie şi un plan de comunicare pentru Google şi (separat) o prezentare a agenţiei”.

[...] Dar când va dezvălui Synergy primele intenţii Google pe România? “Când "ne intrăm în pâine" efectiv...”, conchide Pralong.

Deşi şi-au tras blog - unde altundeva decât pe blogspot.com - nu ştiu cât de experimentată este echipa de la Synergy pe comunicare web, având în vedere că siteul lor lasa de suferit la capitolul informaţii curente, chiar la comunicatul de presă pentru contul Google.

Postat de alu  

0 comments:

Trimiteți un comentariu